24h購物| | PChome| 登入
2005-02-11 13:17:08| 人氣51| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

盪鞦韆

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日同阿妹即興走左去太古諗住睇戲,睇完戲就食開年飯,
結果就係全院滿座,唉~~~~
無啦啦多左幾個鐘要同個妹"hai",都係食ar玩ar同行la。
又再次有同一種感覺,都係想身邊gai人變為佢,
但今次有些不同,想多了一步,原來......
原來我係想佢變成其他人,多過一切。

我唔記得同邊個講過,我係想找一個在我鍾意她時,
她亦鍾意我的人,兩情相悅,很好聽的啊。
其實...說白點,可能又係等女追,呵呵~~~唔知lu。

今日見到有個男人,在冰場上異常陶醉地享受著他所做出的每個動作,
初時,我對他的第一個感覺,都係同我隔離一個唔識gai白癡一樣,
覺得佢幾搞笑。但係睇多一陣,我發覺,佢真係好enjoy,
無理過任何人,可能根本就無須理會啦。這...
就是投入感。

這時我的心裏,已出現一堆歌詞,就是~~~勇~~~
旁人從不贊同,連情理也不容,如全情投入傷都不覺痛...

看來就是要有這樣的投入感,才能做到自己想做的事。
究竟是她沒有給與機會,還是我愛得不夠,
看來還有很大段的距離。

今日等到d細路走晒,我同妹妹就即刻搶住來盪鞦韆,
我突然諗到d野,一個小故事無啦啦在我腦海出現。

男: 不如我地拖住手lor
女: 但係我地玩緊韆鞦wor
男: 唔洗驚wor,唔好搖咁高mei得lor
女: um...(好sweet的樣子啊)

兩個人玩左一陣,初時都能夠一齊升升跌跌。
男: 我都話我地得ga la
女: 我地夾ar ma

但始終男女身材有別,總會有個高d,有個低d。
男: ai ya,你太輕啦,等我搖慢d先
女: 或者我搖快d lor

兩個人就來就去,開始生厭啦。
男: 不如你用d力啦,好悶ar
女: 點用力wor,人地女仔lei ga

到最後,終於因協調唔到,一個向前,一個向後,兩隻手終於分開了。
女: 最衰都係你ar,一d都唔就下我
男: 其實我有d野想同你講,
記唔記得我地頭先玩成點ar?
我地曾經一齊共渡過高高低低,起起跌跌,
有時你就下我,我又就下你,都係想大家一齊渡過每一個難關。
但係始終我地係來自唔同gai環境,性格都唔會完全一樣,
總可能有一天,我地會各走各路,分開了。
我想你知道,雖然我同你一齊,未必可以走到最後,
但當我地平心靜下來後,想想曾經共渡gai每一段經歷,
然後好似而家咁,重新再來過。
(這時,男的再拖著女的手,再次盪鞦韆)
這樣,一生一世雖然是很遙遠,但也不再是那麼困難了。

這番的說話,有誰會願意聽我講一遍呢。
我決定一返到學,就找幾個人同佢地講一次,
等我練習下都好,hee hee~~~

台長:
人氣(51) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文