24h購物| | PChome| 登入
2005-02-09 05:16:23| 人氣9| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

新年快樂

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

新的一年,總算是有新的開始,起碼就係有個女仔陪我過先啦,
邊個就......唔緊要啦,雖然我仍不斷問,點解唔係佢在我旁,
不過可能呢個仲好~~~ha ha ha 唔多洗用腦ar ma。

我今晚出現過兩次同樣gai想法,就係我點解要搞成咁,
咁小gai事,我做乜搞到自己咁緊張,鍾意就鍾意lor,
唔鍾意就算lor,無法ga。
我再諗諗下,都係無野lu。

雖然連續兩日行花市,但係都係覺得幾開心,
可能因為有太多靚女,令我目不暇給,忙記晒其他野,
仲買左兩朵花花,一朵我gai,一朵就送左比我gai"女伴"。
看來,我要送多d野比人,一年前到啦,我送左本雜誌比lox,
佢好開心,今日送朵花比"女伴",佢又好開心,正!

今日我仲見到小悅tim ar,佢真係好靚,希望我遲d會有緣見到陳慧珊。

不是我的

即使他多可靠 值得將一世也交託
即使他多堅壯 像雪崩也能擋
就算他多好 不會分給我
命裡應得的 並非這一個
愈要靠近 他更快走過

他都不愛我 可強求幾多
讓我放手 誰又沒那個不可
他都不是我的大情人
早知不用愛得那麼狠
如若這人是我不可擁有的
無謂抱著下沉
他都不是我的大情人
好好生活亦很吸引
無謂折騰半生 等一個吻

即使他多廣博 值得花一世去摸索
即使他多開朗 像雨天有陽光
就算他多好 不會分給我
命裡應得的 並非這一個
愈要靠近 他更快走過

他都不是我的大情人
早知不用愛得那麼狠
如若這人是我不可擁有的
無謂抱著下沉
他都不是我的大情人
假使生命被他牽引
無論有沒有他 一般晦暗

台長:
人氣(9) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文