24h購物| | PChome| 登入
2005-08-09 23:19:40| 人氣30| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

大對比

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係8月9日,星期二

每日返工巳經成為我的習慣了.
但係今日係F&A 就新加左一名新MEMBEER---JOE
可能我係F&A 最熟戈兩個都放O左假..
我今日係公司都幾悶.

不過我知道今日除了悶之餘仲會好HAPPY
因為今日係星期二義工到返工日LU

今日O羅左JO 的IDEA 做環保手工
所有小朋友都好投入..好開心AR
最搞笑GE 係AR球係唱歌時叫我O地一齊出去DANCE
(但係我O地完全唔識D ACTION AR..一尾死跟)

今日又竟然同搖搖人& DONALD熟O左
我發現一同搖搖熟O左佢就會成日講埋O西D 冇聊O野
都有少許無奈..|||
仲話我O地一個靚D,皮膚好D ....ai...
所以今日佢咪俾jo 話lor...haha
不過有時都有d 搞笑o野ge
可能正如人o地所講全男校ge 男仔係白Xd la (某部份..我想)

所以我就話早上同下午係一個大對比le!!
不過我有d 緊張ar
因為我聽日就要代替琪琪做接待ar (piano exam)

台長: Ju
人氣(30) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文