24h購物| | PChome| 登入
2005-08-09 22:48:27| 人氣35| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

ART 之旅

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係8月7日, 星期日

我今日唔需要返工, 但係jo就要la
媽咪& D 同朋友去O左廣州
K 又去O左京港澳之旅
諗諗下今日就只有我自己一個..

不過好彩我約好STEP 一齊出街---ART之旅
今日都過得幾充實..好ART AR
首先STEP 請我去TAKE FIVE CAFE 飲O左一杯BANANA COFFEE
跟住就SHARE O左一件口感非常好的APPLE CAKE
YUMMY YUMMY! Thanks STEP^^

第二站我O地去"DORA TAM DESIGN"睇O野
我O地除O左欣賞之餘仲不斷向ART 的方向討論D 牛奶杯

本身下一站我O地係去"影貼樂園"影貼紙相
但係因無奈的關係冇影,
所以第三站去O左民政總署睇國畫.
我O地足足係戈到留O左1個鐘
不斷討論"釘頭鼠尾", "回筆","寫意" 同"工筆"
但係我O地一點也沒有感到疲倦
可能我O地太投入了...HAHA

最後我O地去O左PAVILIONS 百利來 SUPERMARKET
買STEP 回贈義工的食物
而我就請佢食O左2包餅 (其實都係SHARE GE)

今日的ART 之旅我好開心
除O左JO 之外仲有人可以同我齊ART 下

不過今日飲戈杯COFFEE 威力實在太大LA
我成晚都眠唔著..國寶重現了

台長: Ju
人氣(35) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文