24h購物| | PChome| 登入
2005-08-10 12:33:40| 人氣22| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

做接待記 (上)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係8月9日, 星期三

我今日要頂替琪琪做接待的工作
不過一開始部腦唔係好聽我話,(可能佢唔識我LA)
開唔到個PROGRAM, 真可惜AR...(冇得玩接聽電話AR..T.T)
雖然係咁但係都阻止唔GE EXCIRING
我開始拉開抽屜..發現妤混亂!!!
我就係咁開始我GE (汁)O野大行動LA..HAHA
(話咁快我就(汁)好LA...YEAH!)
過O左無幾耐就不斷斷斷續續有人送O野來LA
有信, 有汽水FOR 佢O地星期五去BBQ..
我覺得幾好玩..可能對我來係新鮮的事LA

之後有幾個SALESMAN--SEAN哥 & ENGERINEER--WILLYS & PAULINE 出來等電梯
同佢O地傾O左幾句
SEAN哥仲話如果功課唔識可以問佢OW...|||
之後佢O地問我現在O係邊度讀書
當我一講起"粵華"這兩個字
佢O地的眉頭有明顯的轉變...
MUD 女仔讀粵華真係咁出奇??
不過佢O地問點解的機會都冇AR
因為電梯已經到O左, 要走LU


台長: Ju
人氣(22) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文