24h購物| | PChome| 登入
2007-06-08 21:10:14| 人氣21| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我返來喇!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


終於整返部電腦,與世隔絕左好耐… 好耐好耐… 唔記得左幾耐… 好耐都未試過認真上過網、打過日記、MSN... 除左係公司用丁史咁多既時間開下個email之外…

日日都好,都唔知點解可以到咁,講都無人信,連我自己都唔信。份工真係好辛苦… 好想炒老細魷魚… 但係唔得!我要頂住、要頂住…… (究竟我仲可以頂幾耐呢?)

好似係兩三年前話搬屋,依家真係要搬喇!屋又睇左、鎖匙又拎左、裝修都開始動工喇!咁大個女都未搬過屋,真係覺得好煩,係煩到嘔,諗下都煩到想死… 不過好彩有哥哥同「大隻佬」頂住,有咩都幫我諗、有班好同事幫我 (特別係馬拉松嬸嬸)、有friends自告奮勇叫我有咩要幫手就出聲…… Thank You 晒!

仲有好想見下我d朋友仔,有好多都好耐無見,好掛住佢地… 但係我諗要等多一排,等我安定晒d野先,因為真係好煩同好,俾d時間我。
對唔住呀我既朋友仔,真係好掛住你地…

台長: 老三‧細 J
人氣(21) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文