24h購物| | PChome| 登入
2007-02-04 00:45:24| 人氣31| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

~~~~ 你終於醒返喇!~~~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


07. 01. 2007

今日接到你個電話,
呆左幾秒!
之後好開心好開心好開心好開心……
差d喊左出來……

~~~~ 你終於醒返喇!~~~~

以後,我淨係想你平平安安,健健康康就夠喇!!


就來星期六,期待,但點解又會怯?
一直係度等,等你醒返,諗過要等你一世,依家終於等到喇!
而且只要過多十個星期… 只係十個星期…
一直都好清楚自己做緊咩,你醒返個陣我直情緊張到傻左,
但點解呢一刻先來動搖?
呢一刻先來問自己,知唔知自己做緊d咩?
種感覺好可怕!連自己都唔知自己諗咩、唔知自己想要咩…

*****************************
我最愛等不到 早已別去
卻發覺心太累 沒有眼淚
我也怕習慣了 不靠伴侶
難碰上我最愛 便獨立下去 卻怕有人追
怎麼補救 心中的刺永在此
*****************************

台長: 老三‧細 J
人氣(31) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文