24h購物| | PChome| 登入
2006-11-07 19:02:24| 人氣19| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

“中山” 之行

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

4 Oct --- 6 Oct 2006

三日話咁快就過左lu! 兩個字 - - - 「正」 同 「嘆」!
呢幾日過得真係好舒服, 好悠閒, 我地慢到直情變左舊豬油糕.。

間屋好大好靚好舒服,阿B給我一個五星級既家呀~~~ (多謝晒!)

我地都既活動… 揼骨、沉溫泉、游水同都係揼骨。加掃零食、圍搵野食同訓,
不過我地兩隻野都傻ga! 咩都笑一餐、咩都玩一餐…

好鍾意呢種感覺,做咩都唔駛急、慢慢來!
不過佢地d人做野慢到有時真係頂佢地唔順,
雖然慢慢來唔駛急啫!不過最緊要快!如果唔係就要等到下個禮拜!
呢句阿B教ge! Haha! (又係度笑一餐)
之後我地行行下見到個警察企左係度,竟然走去撩佢,叫佢同我地一齊映相,佢就好尷尬又好可愛咁係度傻笑,haha!! 都話我地傻ga la! 真係咩都玩一餐ga!

呢幾日我地發覺o個度有好多「高人」:

~有唔識路又唔識睇地方名,兼聽唔明我地講咩既大叔。
(唔識路又唔講,夜媽媽同我地遊中山… 最後要問實Q先返到屋企…);
~有堅持蒸腸粉唔係蒸,兼問一句就好惡發我地脾氣既茶樓職員;
~有明明係茄汁意粉,但偏要話係沙嗲意粉既waitress;
~有同我洗頭洗左4個字既好煩salon員工。
(阿B都洗完頭剪完頭髮,開始電緊髮…);
~有咩都唔識剪但以為自己好勁,兼又係好煩既軍師父……
(唔該拎去培訓、培訓、再培訓,之後唔得,拎去掉得!)

仲有好多好多「高手」… 果然「高手」林立,利害!

PS 返到來俾阿哥串左一串,話中山無野玩,淨係返去退休… (
俾佢激到 ~啤~ 一聲… 不過如果可以即刻返去退休我都唔介意ar! Hehe…

台長: 老三‧細 J
人氣(19) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文