24h購物| | PChome| 登入
2005-06-27 01:50:22| 人氣218| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

あ。。。。。。困ったなあ

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好耐冇寫日記
近排忙搵工
同埋煲鋼之鍊金術師 (成51集~有排睇…)

其實有份工俾左offer我
但覺得唔係太適合
適逢窮到窿既時候
我係咪應該騎牛搵馬呢??
但番緊工又冇時間send application同埋interview
而且我遲d7月中要入camp4日
あ。。。。。。困ったなあ
呢個星期四要答覆佢la……


on the other hand, here comes some harsh Qs for the application for the post of Journalist. can anyone give me some suggestions on answering some of those as follows??

•Select a magazine or newspaper article that especially interests you and explain why it interests you.

•You are given the chance to interview a famous person. You may only ask five questions; what would they be?

•Was there one particular person or event which influenced your decision on journalism as career? ?

ai..... harsh....



近排諗左好多自己興趣同能力問題
唉…冇靈魂既軀殼怎辦??
好想快d打破呢個悶局

諗起上年去日本
情緒非常高漲
番到香港個人都好似散發住光彩咁
好懷念...
好懷念o個陣既日子...同埋咁樣既自己...
好想好想去日本
可惜我個銀包唔爭氣...



15-6-05

諗住響應下捐血日
同珊& kaling食完飯解散之後去捐血
點知姑娘同我量血壓
話我低左d
叫我下次先捐…

死la…我既身體唔係咁孱呀???



17-6-05

探爸
佢今日既記憶好似特別差
其實我只係扎左條辮
佢好似唔係好認得我…

台長: 池田侑美
人氣(218) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 家庭生活(育兒、親子關係、婚姻)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文