24h購物| | PChome| 登入
2005-06-12 02:19:54| 人氣397| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

抱擁這分鐘

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

8-6-05

呢日約左elke
行左陣街
買左條好靚既patchwork裙

跟住去食飯
o個度有d games provide
我地再次玩層層疊
今次呢個層層疊有number架
順住number咁攞好似刺激d

elke, 我地唔係一開始話要減肥架咩
但我地下一場竟然係haagen daz!!!

跟住睇戲--「抱擁這分鐘」
故事係講述一個建築富商既女兒淑珍巧遇不修篇幅既地盤木工俊樹
兩人新婚不久,發現淑珍患有老人痴呆症
佢漸漸失去記憶忘記身邊既人和事,甚至忘記自己
更加以為俊樹係以前既男朋友,同叫錯佢個名......

Highly recommended!!
真係好慘
喊到癲左…我出到門口都仲喊緊…唉

其實套戲令我感受好深
將會喪失記憶係好痛苦
但係當唔記得左自己失憶既時候
痛苦已經唔再係痛苦
反而佢身邊既人
見到自己心愛既人或者親人唔認得自己
唔記得以前一齊做過既事
o個種痛苦真係難以形容



10-6-05

好耐未試過一家人一齊食飯...

希望爸爸永遠會記住我...

台長: 池田侑美
人氣(397) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 電影賞析(電影情報、觀後感、影評)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文