24h購物| | PChome| 登入
2006-07-15 12:55:30| 人氣80| 回應2 | 上一篇 | 下一篇

Lucky me to have you all~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

13-7-2006
前日同老死珊傾電話
佢話覺得我既生活上左軌道
個人開心左都已經一段日子
又好似多左d好朋友



興趣上
由我中學時代既差唔多日日打波
到大學時代冇乜點打過
到依家一個禮拜打1-3次
好意外我竟然可以投入番自己既籃球生涯
好好彩有同我一樣咁熱愛籃球既籃球戰友呀棻
through呀棻又識到一班好攪笑既籃球friends, 仲有教我地整野食既師父sharon
哈哈~同呀棻識左咁耐 (係咪F.4先真係認識大家? Wa...都有9年la!)
冇諗到依家先熟
而且仲經歷第一次一齊行街, 唱k, bbq, 飲茶, 整野食, 碌ling(同見到劉華!!)...

”i really really love playing with you ma
not only bball. you know how much I treasure you as my best friend.
hehe, the stupid me sometimes think that we are ’sheung fung heng man’ (相逢恨晚)....” ----13 Jul 2006

我都係咁諗喎!!!u r also my best friend ar !!



工作上
雖然呢度工作環境唔錯, 同事亦好好
但對工作既熱情有點冷卻
而且少不免有時會感到難受
不過好幸運認識左幾個要好既同事仔
得閒可以互呻, 廢up
又好似中學o個時咁約埋一齊去廁所
日子至不至於好難過

佢地係同我一齊番家鄉個company trip 既3個同事
當中唔知幾時開始特別同carmen愈黎愈投契
可能大家都係低低能能, 乜都講得, 幾夾
而且大家既上司都......

上個星期媽咪去左旅行
由於我唔想自己留o係屋企咁孤獨
o個個禮拜就係佢陪我“欄”街唔願番屋企3日!!


其餘o個兩日去左打波
點解我可以有咁多波打??
就係因為公司有個同我一樣對籃球充滿熱誠既渴女怪 (渴女怪係佢自己改既名-_-)
認識佢冇幾耐已經覺得佢好gentlemen, 好有禮貌
佢係我the greatest BIG BROTHER!!
好多謝佢成日叫埋我去打波/ 睇佢比賽
而且成日俾advice我同講好多野俾我知

”I love playing ball with you!”---3 May 06 + 13 Jun 06
”(打inter-agency比賽件波衫公司會唔會出架?) 自己出架應該, 靜係俾埋你個份我無所謂...”----13 Jun 2006
“唔好話俾人知呀, 我靜係話俾你知架咋”----29 Jun 06
”I like talking with you very much! but please dun 嫌我長氣, 老套 & 扮前輩 ar!” ----30 Jun06
“btw, one of my friend’s birthday is approaching. I just know that she loves basketball and Allen Iverson, do you have any advice about what birthday gift I should give her? (wa....diff to buy sth related to bball n iverson for gals wor...anything that u can tell me about her?) that gal’s birthday is Aug 11 and I guess she is 24 yrs old ar......” ----6 Jul 2006
“I think we have no secret between each other tim.......”“你有試過問我野, 我唔答架咩?”----14 Jul 2006

依家佢俾我既感覺依然係好gentlemen, 好有禮貌
但冇諗到佢係咁渴女架囉
上星期佢連續幾日o係我面前勁講女
我有d唔耐煩
世界係咪只係用人靚定唔靚黎做準則?? (er...可能係我諗多左...)

不過有一日同同事book左場練波
其中有個女同事有球射入左 (渴女怪曾經話過佢有d似呀嬌)
渴女怪o係度拍手掌
我講笑咁話: “我入左又唔見你拍咁多下?”
“你怪我?”
下球我入左...佢即刻望住我狂拍手
我話:“嗱, 繼續拍, 拍到11點呀~haha...”

o個晚icq
“so angry today!
2 things!
(1) people released plane
(2) you misunderstood me!.......
you said I treat her better than you!.....
no evidence ar.......but I think you could feel it!......
I even dunno much about her.......how can I treat her good? hahaha! and you are one of my very best friends in MS already.......
so disappointed you said so.......
how can I play ball without you nei?....

(while we were watching the final match of World Cup)
tmr die hard! would you mind giving me a morning call tmr? I’ll do it for you too!....
you are always very happy!(it’s just the apparent appearance jei...) you are sometimes sad? (of coz ar......hard to be happy all the time....but i try to)
oh, it seems that I’ve to talk more with you ar! I dun understand you well.......”----9 Jul 2006


好感動, 好幸福!!!
多謝你地對我既重視!!
即使間中有d無奈位
幸得朋友既支持
總算好快recover過黎
另外, 有排都未到我生日已經有好幾個friend問起
令我覺得自己存在既意義大左好多
好開心!!thx!

台長: 池田侑美
人氣(80) | 回應(2)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 家庭生活(育兒、親子關係、婚姻)

Shireen
sor por, glad to see that u are feeling good about yourself once again!! u have always been important to us, u have always been a core of our girl gang ar, you really should’ve no reason to feel yourself less important than anyone on earth. You are special to us, and it will always be~ keep up keep up
2006-07-16 20:54:40
jen
thx ar shireen. when will u come back?
2006-07-19 00:37:56
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文