24h購物| | PChome| 登入
2004-06-22 00:54:43| 人氣101| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

朋友看我

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

阿美:
你係一個心地善良既人!!@口@
對人好又好傾..係一個心地好好既人囉!!!
你衰在...太為人設想,咁樣你會好慘

cathy:
唔......好多名"排"係身...
好為d自己 o既fd...

阿魚:
哦...我覺得你係一個好成熟的人...諗個d野好唔同lor,,,好似好有道理咁lor...都係一個好ge fd 黎ge>...咁算好家係唔好呀?!...

miffy:
好人 .............
可愛
低 b
成日被人蝦
你係超低 b

ceci:
u think in negative way la~~
做野好認真啦~
umm....

婷:
我覺得你唔會成日顧住玩la
成日用激將法

henry:
talkative lor...
you build up relationship pretty well...
thats the reason that you have tons of friends...
lazy..

阿草:
下......見過幾次就答呢條問題會唔會唔準ga?!
my opinion ( JUST FOR REFERENCE ) :
朋友有事會緊張啦 ( 見你傾電話傾到 XDD )
溫柔體貼...... ( 我覺得jar , 雖然我唔係女 )
唔悶啦.....實有野講......講野又好笑
唔肯比錢屋企 XDDDD
唔.....唔知lu.....

可人:
嗯..
好人..幾NICE..OK靚仔..都幾識講野...好似..
我答得好認真GA!
阿!
識搞氣氛既~
哦.....
你好似好討厭比人讚.__.

manson:
好~你係個善談..搞笑..幾靚仔..但肥左d..好人..nice..親切..
做係吾錯.....
多女性朋友..受歡迎..
咸濕..
識搞氣氛..
令人有種安定感..

小潼:
你呀........傻傻地......好玩得~好有義氣~幾好人咁啦......
好為食~唔會話點去串人......好人一個

丫頭:
係個好好好人~
有陣時諗野會太長遠~~
好識講野~
幾玩得~~

tak:
你個人呀....
講d野好有道理....做野好似好認真咁...
覺得你幾可愛啦~~~樂觀啦...
都幾多野講下咁啦~

偉詳:
幾好既人
而且個腦俾人覺得幾清
但係就覺得你唔夠man喇

抽問左一班朋友,有小學同學,有net fd,有中學果陣識落o既朋友,有以前ive o既朋友.....我好似係朋友心目中冇乜共通點....仲有d fd我想問架,不過我打呢篇野果陣佢地冇online,呢兩日再黎多篇~有d人覺得我好衰架,果d我都未問-_-,下次問埋~

台長: 謝夫~
人氣(101) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文