24h購物| | PChome| 登入
2009-03-22 21:54:39| 人氣260| 回應4 | 上一篇 | 下一篇

港女...有感

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

之前tvb 播左一個關於港男同港女o既節目, 上個星期同事要我一定要看...看到無名火起...看緊o既過程中, 佢話: 其實你都算係一個港女...其實聽到之後, 我又唔係好介意人地話我係港女, 但係令我最唔高興o既一句comment 係: 好似peter (個節目裡面o既typical 電車男)咁o既"港男"其實真係唔多, 但係港女就真係周街都係...之後, 同友人傾同一個topic...都係令我好無奈...

um...無可否認, 我的而且確係附合某d 所謂港女o既特質, 我認我係唔夠溫柔, 鍾意shopping, 眼角高...但係我想講o既係, 我要表現溫柔o既對象, 並唔係我d friend lor, 幾廿歲人仲要我小鳥依人同好似伊家韜韜個節目個黃君hing 咁扮低能同cute...你淨係想像都想打我啦!!!!我鍾意shopping, 但係一直以來我都係洗自己o既錢, 從來都無要求過男朋友送我d mud o野貴重禮物比我先至覺得佢愛我! 不過, 我唔認同個節目某人講我地買野打扮係因為我地無自信!! 唔該唔好想到咁complicated, 對我而言, 我買野純粹係想令自己開心, 無其他目的!!! 我眼角高, um...點講好呢??? 唔好話男朋友, 做得我朋友o既, 個人品都有返咁上下, 至於樣,學歷同家底, 從來都唔係我揀朋友o既criteria 之中, 我唔鍾意同d 無目標, 唔知道自己做緊mud o既人做朋友係因為我根本就同佢地溝通唔到...仲有, 我都承認我會因為人地遲到同dirty 而發d 所謂小姐脾氣, 除左呢兩樣野看以令我piss off 之外, 講真, 我真係想唔到其他令我死咁多細胞o既reason lor!!! 不過, 人地就話我有"公主病"!!! 我鍾意乾淨又係唔o岩...

伊家有左港女呢個term, d 男仔就會無限放大d 女仔所謂o既缺點...算吧啦...對於伊家o既男人, 全香港o既女仔都係港女...你地鍾意點講咪點講lor...你地都係唔會信我地呢d 港女真係可以真心咁愛一個人同買對人好架啦!!!!你地要搵你地o既dream girl...都係北上啦!!! ar...好似個peter咁o係女僕cafe 同網上虛疑o個d 搵又得姐...

不過, 我地呢d 女仔都可以see 港女as a praise...according to 陶傑, 港女即係有語言天份, 獨立自主o既女仔...係一件好事來的!!!
 
相@兩歲時已經係港女o既我!!!

台長: 瑪姬
人氣(260) | 回應(4)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

fish
點解你個頭皮可以白到咁
2009-03-23 17:42:59
版主回應
我都唔知....
2009-03-23 19:32:12
Kathy
很多人都認為港女嫁不出,是因為香港男人都跑到內地娶妻。但在定下這個假設之前,我們先要搞清楚香港女性與內地女性是否Substitutes?坦白講,欣賞我的男人,根本不會喜歡內地女性;鍾情北方佳麗的男人,也不會對我感興趣。如果你既喜愛北方佳麗,同時又喜歡我,我會第一時間跟你反面。由此可見,兩地女性並不是替代品,而是屬於兩個完全不同的市場,河水不犯井水,不存在互相競爭。

那唯有歸咎香港女孩子眼角高,不肯降低身價,不願面對現實,最終自食其果。但究竟是香港女人高傲,還是香港男人自卑?To be honest,世上哪有女人不想吃唐僧肉?問題是,吃不到唐僧肉,就要連豬八戒也不放過嗎?為求促銷而自貶身價,失去自我,只會連最低檔的男人也看不起你。低層次競逐,有甚麼意思?

This is exactly what I think! I am not angry
with those people`s comment. They are clearly from a different檔次. Why bother starting an argument that has got nothing to do with us?!

Taken from 蘭開夏道
2009-03-23 22:53:38
Gigi
&quot相@兩歲時已經係港女o既我!!!&quot
好鐘意你呢句
我睇到呢句好想笑
vy low b~~~

支持你講既所有論點呀!
2009-03-24 22:53:11
Dickson
哈哈!邊個同事話你呀?
2009-03-25 21:10:50
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文