24h購物| | PChome| 登入
2005-05-12 23:52:40| 人氣29| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

今日我去咗利時呀!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日我陪朋友去咗"利時"行街,其實我覺得"利時"對於我呢d一把年紀既人真係唔係好啱架,d衫大部份都好誇張,超級colourful,打死我都唔會著,有d好靚既就好貴囉,好似我睇中一件白色衫竟然要$539,嚇死我,真係好普通架乍喎!當然結果我冇買啦,我呢d死窮鬼,邊有錢買呀!

不過,我朋友仔就買咗一件超級sexy既衫,好似tube top咁既款,仲要係火熱熱既黃綠紅三色間,佢買之前問我件衫靚唔靚喎?我覺得呢d好見人見智架喎,不過件衫都幾襯佢個look,事關佢都幾型架!如果加件外套著都ok既,我都好想睇下佢著成點呀,其實我有時都會想試下就咁著件吊帶出街,因為有d吊帶衫真係好靚,加外套又好似好熱喎,同埋冇咁靚囉,不過,始終唔敢囉.....獻醜不如藏拙麻!

台長: JanJan
人氣(29) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文