24h購物| | PChome| 登入
2005-05-11 23:13:36| 人氣29| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我終於考完試了!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

哎吔!唔好意思呀周小姐,我今日先睇到你既留言,多謝您呀,我估自己考得唔係好好囉,不過唔緊要啦,應該都仲合格既,唔理咁多lu!

今個sem終於完喇,其實都好開心,因為一邊番工一邊讀書真係好辛苦,宜家可以抖番下lu,不過,唔知點解我又有少少失落喎,可能番學既日子充實d啦,時間好似都過得快d咁,而且有時同d同學仔上堂傾下偈都幾開心架!唯有期待下一個sem啦!

唉...我計過數喇,下個sem如果我讀三科既話,宜家每個月至少都要儲差唔多三千蚊呀,我咁大駛,簡直impossible呀,不如我都係買多幾期六合彩好過啦,或者如果有好心人可以介紹d唔駛點用腦又唔駛搬搬抬抬既partime俾我就好喇!我諗都係發夢,睇嚟我問大耳窿(政府)借錢既機會都好大囉!

咁快今個星期六就係我生日喇,我好多謝我所有既朋友百忙之中都同我慶祝,但係其實我覺得真係唔駛搞乜野好特別既野架,食餐飯仔就好ok,咁已經very very very開心架喇!不過有少少期待今個星期日,因為我第一次被人約喺機場慶祝生日,究竟佢地葫蘆裏賣咩藥呢?我估佢地唔會去接肥仔樂機啩,咁樣實在太搞笑喇!雖則我好想佢都可以同我慶祝,因為有佢喺度大家一定開心好多,會好玩好多,唔...星期日謎底揭開,我再話過大家知呀!

台長: JanJan
人氣(29) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文