24h購物| | PChome| 登入
2003-05-31 11:51:02| 人氣17| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

陳 慧 珊 生 日 禮 物 最 渴 望 收 個 垃 圾 桶

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

陳 慧 珊 ( Flora ) 昨 日 雖 正 日 生 日 , 但 她 一 大 清 早 便 與 劉 松 仁 到 赤 柱 , 為 無 新 劇 《 玉 緣 》 拍 攝 外 景 。 期 間 二 人 在 烈 日 下 足 足 暴 曬 數 小 時 , 以 致 大 汗 疊 細 汗 , 當 中 Flora 表 示 : 「 今 日 辛 唔 辛 苦 ? 其 實 唔 算 辛 苦 , 遲 套 劇 開 埋 廠 景 會 仲 辛 苦 , 而 今 日 除 係 我 生 日 之 外 , 又 係 我 第 一 次 同 仁 哥 ( 劉 松 仁 ) 拍 對 手 戲 , 所 以 特 別 開 心 。 」

此 外 , Flora 透 露 今 年 生 日 , 雖 然 大 部 分 圈 中 好 友 如 蔡 少 芬 、 洪 欣 等 均 出 了 外 地 工 作 , 但 一 向 甚 有 人 緣 的 Flora 仍 不 愁 寂 寞 , 她 說 : 「 今 晚 我 會 同 一 班 圈 外 朋 友 食 飯 慶 祝 生 日 , 而 我 最 想 收 生 日 禮 物 就 係 一 個 垃 圾 桶 , 因 為 自 從 我 搬 屋 之 後 都 未 有 時 間 去 買 一 個 垃 圾 桶 , 所 以 我 已 經 向 Ada ( 蔡 少 芬 ) 指 明 我 要 邊 款 垃 圾 桶 做 禮 物 。 」

台長: 詩詩
人氣(17) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 偶像後援(藝人、後援會)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文