24h購物| | PChome| 登入
2004-12-22 22:22:23| 人氣26| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

朗豪坊

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日終於都有機會有下朗豪坊了
都ok多野行 不過就太迫
可能好多人都已經開始放假
而我就只係係堂與堂之間的空當
跑去行一行
唉...係super Lover 買左野拿
又洗$
不過 好彩Ann 姐又找我工作
都好 又有工作做
幾辛苦也沒有所謂
反正我也不是弱女子 而我都係時候磨練下自己
捱下世界了
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今日又比Donald玩多次 回到校先知請假
那我又走回頭路回家啦
在西鐵上 對面的小男孩和姨姨媽媽說的話
不禁令我和鄰邊的女仔大笑
童言無忌
可愛~~

台長: Stephanie&Kenneth
人氣(26) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文