24h購物| | PChome| 登入
2003-08-19 19:49:08| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

18/8 之悶........

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係我返左咁多日既義工裡面之中為之最悶既,唔知係咪因為自己本身都好眼訓,所以整日都提不起精神。早上的活動就係睇圖書,唉,簡直就係周生急call,但可惜唔係呀jay call,因為我要求佢地每睇完一本書都要說給我聽,但可惜的是佢地真係照讀本書,完全沒有音調,仲要一口起聽了12 本書,你話唔眼訓就真係出奇呀!不過,今日整日都沒有特別的事情發生,可能因為佢地之前被人駡完有關。下午都係講下身體既構造,這對於我來說也是悶的,因為我又不是science 的學生,之後就玩了『超級無敵大電視』,都係冇乜特別,只不過係d小朋友好重視結果,羸了就好開心,輸了就毫無生趣咁。唉,小時侯既我又何嘗唔係咁,只不過而家睇得開吧了。幸好今次佢地都好有體育精神,沒有發睥氣,好果唔係都唔知點好………

台長: 無花果
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文