24h購物| | PChome| 登入
2004-05-17 17:51:44| 人氣62| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

17/05/04

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

17/05/04
考完試啦,可說是一個新的開始。因為終於畢業了,不用再受功課,考試的壓力。但係,對於現狀,我,總有點不安吧!還未找到工作,心裡總帶點著急,過也過得不安樂咁!雖然媽媽說,家裡不是等我開飯,叫我慢慢搵。妹更說,咪當放下假囉!咁又係o既,我都好耐冇咁樣放過假囉!雖然心裡總帶點不安,焦慮既感覺。但,每當聽到朋友們既安慰,心裡總覺得安心,舒服了點。即使只是暫時性,但都好吧!

放了假咁耐,想了很多事,想了很多之後既事。我很想做幾年野之後,再讀番書。但未必會讀番business。可能係心理學吧!因為,我很想了解人既心理,剖析下人既行為。又再,儲多幾了錢,去下旅行,一路賺下旅費,一路見識下。好想去歐洲,睇下當地既文化,風土人情,可能興我之前讀history有關。最想去埃及,希臘,睇木乃伊。哈哈!

又再,今日開始好得閒,看見阿嫲坐在床上,於是我就開始興她傾下計咁。說給她知道,你個孫女終於畢業啦,可說是家裡既第一個呀!又跟她說,著定件靚衫黎同我影相呀,仲要係四方帽呀!又幫佢揀下今日去飲d衫,哈,佢仲即刻拎d衫出黎,好搞惹!其實這只是很簡單的事。但近呢幾年,我好似忽略了似的。每日回到家,最多只是在食飯時傾多幾句,其餘的時間,不是做功課,便是溫習,睇電視,而家還好,閒時會興阿媽傾計。朋友跟我說,我興母親的關係還不錯的,因為事無大小,我都會說她聽,或者我的母親比其他的更為開通吧!因為很多時,我興妹妹都會爭著興她傾計呢!但對於祖母,近這幾年,似乎是疏遠了…今日心裡,似乎有點酸溜溜的感覺….

記得小時的我是由阿嫲湊大的,雖然我都是興父母同住,但佢地要返工,所以我的童年,都是由阿嫲照顧。小時候,記得祖母每日都會帶我們到公園玩,一行四人,我,妹,堂妹,祖母。我記得以前既時候是過得很開心的,最記得是小時拖著他們的手,那種感覺,我現在還記得。人大了,反過來的是,我牽著他們過馬路,就興以前一樣,深怕他們會過不及。其實,自己一直長大,對於他們,反而忽略了...

台長: 無花果
人氣(62) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文