24h購物| | PChome| 登入
2003-08-17 14:38:33| 人氣20| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

給小朋友的一封情書......

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

其實人的記憶係很有限的,今日翻開舊相片,才想起以前有很多開心的事呀。還餘一星期 , 真係好唔捨得呀,多謝你地-小朋友,係你地帶給我無限既歡樂。我真的恐怕自己會把你地忘記呀,所以我要將你地逐一記下來
.........
-Samson,你係一個才子,手持著一把才子扇,口裡會唸著『難收的覆水』的小朋友,而且經常會唸出一兩句詩的。例如有『行行重行行』,『螳臂擋車』......最近還被我地d導師撮合,名為『楊過』,與小龍女修練『玉女心經』....

-獻心,你也被我地稱為『小龍女』呀,你與Samson玩 (say say sorry )真係好合拍呀,而你又這麼支持Samson。哈哈,我地d導師真係金牌冰人呀……..

-豐澤,你係咁多個之中我最為喜愛的,因為你實在太可愛啦。肥o都o都咁,又有小肚欖,我每次見到你都好想搞下你呀!而你總是這樣的乖,也是咁多個裡面最乖的一個。而你每次都叫我地做老師,真係好有禮貌呀!你畫d晝又咁靚,真係難得我這麼喜愛你!

-Crystal,你也是一個。肥o都o的小女孩,經常都請我地d導師食野。玩遊戲時又淨係買野食,你真係好鍾意食野嗎?怪不得你這麼肥啦!我真係抱不起你呀!好鍾意你著小背心,因為你同豐澤一樣都係咁好可愛……….

-嘉洋,你是一個文質彬彬的男孩。架著一副眼鏡,似乎有很多生意要想,即使玩投資小靈精,你都係買樓,買股票.....。而且又你一個好好的小朋友,因為係毫不計較,豪氣地請人食野,真的活像一個生意人呀。只不過你有時會帶點頑皮,老師上一次不是有心想話你的…….

-蔥蔥,你係一個小明星。經常在課室裡左右穿插,又愛講說話,又懂體操。而且又喜歡表現,真係好活潑呀。雖然你有時會因一些小事情而哭,但小時侯的老師又何嘗不是一個愛哭的小女孩呢?

-斌斌,你係一個愛逗女仔的男孩。班裡面的四個女仔,無不被你逗得不歡喜,你擅長逗女仔的性格,真係把其他男仔都比下去。若你大我多幾年,我都不知會不會為了你而神魂癲倒呢?不過,身為男仔的你,也有點大不應該了,你竟然經常谷眼淚,你知不知道你這樣做會使人討厭嗎!

-塋塋,你係一個很有善心的小女孩。你玩遊戲時竟會將所有的錢都捐出去,真係樂善好施。你要繼續保持這種善心呀,知道嗎!

-氣壯,你係一個文靜的男仔。同學玩遊戲時,你都會坐在一旁,靜靜地看他們玩,又不茍言笑,但幸好的是其仔同學仔都很願意同你玩。但你知嘛,有時d 野係你要主動爭取才有的,世上沒有這麼多的人會這樣照顧你呀!

-家豪,你雖然興其他人有點不同,但你要主動興小朋友玩才可以的。

-子維,你雖然唔係我個班,但你真係好靚仔呀,而我同琪琪就最為你神魂癲倒啦!幸好我都有同你影過相,有得記念…….

-仲有你呀,邪惡的青蘋果,你笑起來真係好邪惡呀!又同希希咁有父子相………
我能夠做到三年級的導師,真係好高興呀!多謝你地這班三年級的學生,係你地令有番這種無拘無束既笑容………..

台長: 無花果
人氣(20) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文