24h購物| | PChome| 登入
2005-11-11 19:41:45| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

又又火...//已經瘋掉了.................(11月8日)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

11月8日:九點半才回到學校,一進去剛好小測完,今日唔知要交foundation功課添!之後兩堂作完白日夢後便去carteen食飯了,先同savio去霸位,後面有條友話我地行得慢係度係咁口upup,仆你個街,咪x聊興我!我都好無聊地回左佢一句:“乜7呀?”呢期我超不爽,我話之你大一大二個頭油到紫色咁,最後我更無聊地企係佢坐的台旁邊啤實佢起碼半分鐘!妖!不爽加怒氣攻心,真係會乜都做得出!
之後仍是沒位,入去裡面的小泉食了,又夠鐘上中文堂了,放學回家了,今日先知原來星期四便要測壞人戈科野了。
沒錢食飯,阿媽又未放工返,佢打俾個上海鄰居囉左d錢比我同細佬,買完飯便開始做foundation功課了,這是第二次自己做功課,因為終於買了書嘛!之後上網了,原本都算好地地的,但又見到了些東西我發即刻瘋掉了,算了,即off左MSN,打了點東西便off了,成差不多三點零先訓…

台長: 草原日記
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 搞笑趣味(笑話、趣事、kuso)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文