24h購物| | PChome| 登入
2004-10-01 22:35:36| 人氣93| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

第三天-有幾多啟發

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

甚麼在主導你的人生?

經文:我又發現人極盡所能追求功名, 原是出於競爭的心態。傳4:4

每個都係由某d事去主導佢的人生。主導即係引導、控制、指向咁解。而家你或者正被困難、壓力、期限所控制, 又或者係痛苦的回憶、不斷的恐懼或潛意識的信念。總之人生會被千百種不同ge情況、價值觀同感情去支配。以下係五種最普遍ge 五種:

1被罪咎駕馭ge人~~呢d人一世都不停地後悔同隱藏佢地ge羞恥感; 佢地會受回憶影響然後不自覺咁以破壞自己ge成功黎自我懲罰。好似當該隱犯左罪, 佢ge 罪咎令佢同神隔絕, 神對佢話: 你必四處漂泊, 在地上流浪。呢個正係今日好多人的寫照, 漫無目的地四處漂泊流浪。

我地都有過去的事, 但係吾一定要成為佢的囚犯。神對你ge 目的吾會受制於你ge 過去。佢曾使殺人犯摩西變成領裡, 也曾把擩夫基甸變為勇敢ge 英雄, 祂當然也可以在你ge餘生中成就奇妙ge 事。神常給人重新開始的機會ga。聖經說:蒙主赦罪的人多麼有福啊!心裏沒有詭詐, 上帝又算他為無罪的人是多麼有福!

2被忿恨駕馭ge 人~~呢d人緊捉住所受ge傷害, 不願饒恕, 不斷向心底重演。有d人會將忿怒壓抑, 有d發晒出黎遷怒他人, 兩都都不健康。其實忿恕對你造成的傷害比傷害你的人與事更大, 當你不斷被傷害煎熬的時候, 得罪你ge人可能已一早忘記啦。

所以請記住, 為你自己的原故, 就把這事當作一次教訓, 放開手, 不要再自己傷害自己啦。 聖經話: 終身懷恨是既愚昧又無聊的事。

3被恐懼駕馭ge人~~恐懼可能來自傷痛的經歷、不切實際的期望、嚴厲ge家庭、或者甚至係天生的。不管原因係咩, 被恐懼駕馭ge人會失去好多良機。佢地會求保持原狀, 安全第一而不去mo 險。

恐懼係自製的牢籠, 使你不能成為神計劃中的人,你必須靠信心和愛心去對付恐懼。
聖經話: 愛既完全就除去一切懼怕, 因為懼怕裡含著刑罰, 懼怕的人在愛裡還沒有完全。

4被物質享受駕馭ge人~~想要擁有成為佢地人生的唯一目標。佢地相信擁有愈多就愈快樂、愈重要、愈安全; 其實呢三個想法都吾係真實。擁有物質只係短暫ge快樂, 因為再好ge 東西也會令人日久生厭, 到頭來必然又期望得到更新、更大、更好的。

另一個迷思係擁有愈多, 自己愈重要。評價與真正的價值係吾同ge, 你ge 價值並不能以你擁有ge物質去衡量, 神說人生最有價值ge 東西係你與神的關係, 因為真正ge安全感來自祂, 而永遠沒有野可以奪去。

5被別人駕馭ge人~~呢d 人容許佢ge父母、配偶、兒女、老師或朋友ge 期望操縱自己ge人生。有d人到長大成人都在取悅佢地那無法滿足ge 父母。有d人就被朋友駕馭, 總係擔心別人會點諗自己。最後呢d人會慢慢迷失左自己。當我地想要取悅每一個人就係注定失敗, 而且錯過神為你預備的計劃。耶穌話: 一個人不可事奉兩個主。

可能仲有其他的主導, 但係無論係咩, 呢d都會叫你的潛能, 被埋向不必要的壓力同失落之中。相反目標導向的人生, 由神開始的人生, 就有五個好處啦:

1人生有目的, 生活有意義~~我地存在係有意義ge, 有意義ge人生叫我地可以忍受好多野。人生最大的悲劇吾係死亡, 而係沒有意義地活著。如果你係感到呢個感受, 只要你決定要過一個有目標導向的人生, 以神的目的為導向, 你的生命就會有改變啦。聖經話: 我知道我為你們安排的計劃是要賜福, 不是要降禍, 乃是要使你們有前途、有希望。

2知道你ge人生目的, 能簡化你ge生活~~人生目的能幫助你劃分你該做同吾該做的事, 亦成為你衡量取捨的準則。你只需自問: 呢d 事會幫助我完成神在我人生的目的嗎? 當你要作決定、安排時間或運用資源時, 若沒有明確目的就沒有準則, 你會因當時的情況、壓力或心境來決定。結果好多時會過勞, 引致不必要的壓力與衝突。
你不可能做到別人要求你做的每一件事, 你只有足夠時間去行神的旨意, 生活變得簡單而明確。

3知道你ge人生目的, 使人生更專注~~人生有目的, 你就會集中精力在最要緊的事上, 辦事就有果效。沒有清楚的目的, 你會不停地轉換方向、工作、人際關係、教會或其他外在事物。相反專注又有目的的人生是大有能力的。能改變歷史的偉人, 都係生活專注的人。例如使徒保羅, 佢幾乎係一手獨力把基督信仰傳遍羅馬帝國。佢的秘訣就係過一個專注的人生, 佢話: 我將我所有的精力專注在一件事上, 就係忘記背後努力面前的。

4知道你ge人生目的, 生命才會有動力~~目的往往帶來熱情。如果沒有目的, 就係起床咁簡單的事, 都變成係一件大事, 要好多氣力才可以做好。蕭伯納話過: 人生真正ge 喜樂係當你感自己係為偉大的目的而活, 係當你覺得自己是大自然的力量, 而吾係無病呻吟, 自怨自艾, 只懂埋怨世界不能令你快樂。

5知道你ge人生目的, 預備你面對永生~~許多人想死後留名, 但係最重要吾係人記得你, 係神記得你。所有的名譽都會過去, 為世上留下遺產係短視ge, 聰明人會花時間去建立不能壞的基業, 所以你要為永恆作準備。終於有一天, 你會站在神的面前在你進入永恆之前, 祂要審查你的一生。聖經話: 我地都要站在神的審判台前......這樣看來, 我們各人都要把自己的事向神交代。慶幸的是, 神都希望我們可以通過考試, 因為佢把試題預先給了我們, 就係呢兩題:

a 你點對代我兒子耶穌基督? 神看重你有沒有接受耶穌基督為你所做的一切, 是否學習信靠祂。耶穌話佢就係道路真理生命, 若不藉著佢, 沒有人能到天父那裡去。

b.你將我所給你用來做甚麼? 你的一生做了甚麼?包括神你的恩賜、才幹、機會、精力、關係和資源等等, 你把它們全用在自己身上呢? 抑或用在完成神為你預定的人生目的上?

思考問題: 你是什麼主導你的人生呢?如果係以上五種, 今日就轉向神, 重新開始啦,
如果呢幾日都沒有聽到神回答, 吾緊要, 一路等候神啦, 仲有好多好多日ah, 因為佢應許過尋找ge 會尋見ga

台長: G7同工
人氣(93) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文