24h購物| | PChome| 登入
2004-09-30 19:42:02| 人氣105| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

第二天啦

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

你吾係一個意外喎!

經文: [造作你, 又從你出胎造就你]賽44:2a

你吾係一個意外喎!你既出世並吾係一個錯誤或不幸, 亦都吾係僥幸發生。可能你既阿爸阿媽無計劃你的出生, 但係神有ga, 你的出世對佢吾係一個驚喜, 事實係佢已預左。你的生存係因為神想創造你。

聖經話: 耶和華必成全關乎我的事。詩138:8a

神計劃你生命的每一個細節。祂目的地揀左你既種族、你既膚色、你既頭髮、你的每個特點。祂按佢的心意創造左你。同樣地佢決定左你所擁有的天份同個性。

聖經又話: 我在暗中受造, 在地的深處被聯絡, 那時, 我的形體並不向你隱藏。詩139: 15, 因為神係有目的去創造你, 所以佢亦決定你向咩時間出生, 你向咩時候離世。 聖經又話: 我未成形的體質, 你的早已看見了。你所定的日子, 我尚未度一日, 都都寫在你的冊上了。詩139:16

神亦計劃你向bin度出生同埋向bin度生活。你的種族同國籍都吾係意外。神吾係隨機去做ga. 神計劃所有為要成就佢的目的。聖經又話: 他從一本造出萬族的人, 住在全地上, 並且預先定準他們的年限和所住的疆界。使17:26. 所以你的一切都係有神的目的。

而其中最奇妙係你的出生。不論你出生的環境或父母如何, 祂可以用黎創造你。神知道點樣將兩個個體加埋就成為特別的你。佢地都有神要用的dna, 有時吾識字的父母, 都可以有識字的兒女。因為父母無計算到的, 神早就計算左。呢個計算亦包括我們的錯及罪。

神永遠吾會意外地做任何野, 亦永不犯錯。所有的創造包括動植物都一樣被計劃出黎。而神創造的目的就係愛。聖經又話啦: 就如神從創立世界以前, 在基督裡揀選了我們, 使我們在他面前成為聖潔, 無有瑕疵; 又因愛我們. 弗1:4a

神在創世之先已思念你, 因此祂才創造世界, 為左叫我地可以向入面居住生活。向神所有的創造中, 我地係最中心點及最重要ge。你睇你向神眼中係幾咁有價值同被愛。

有一個叫Dr. Michael Deaton 的人總結過: 所有在生物研究中的証據都支持宇宙係一個精心設計的東西, 而生命與人類係其最基本的目的。為什麼神精心地去做一切, 就是為左我地, 祂愛我地, 神造你為左可以去愛你。呢個就係我們存在的真理。

今日思考: 試為所有關於你的野去感恩, 思想下各樣細節的特別之處, 除去一切看自己各方面的負面眼光。

台長: G7同工
人氣(105) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文