24h購物| | PChome| 登入
2005-10-26 23:20:19| 人氣40| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

命硬~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日收到一個未經證實既消息tim,如果係既話我lee次都真係幾頭痕......如果唔咩又好似幾矛風度,而且我都擔心la;但係如果我送既話,又係會搞到我扯火ga jei,因為全程都應該會係dead air......唉,真係諗到頭都大埋,唔通真係要嗌多個人去?!
lee個禮拜開始做阿旺新傳了,反而令到我諗起cannie tim,咁就差唔多過左成3年......琴晚睇tv,聽到人地時事評論,講起一個故仔:就話以前有個人想去東面wor,於是佢就搵左隻驢仔騎住去la,點之隻驢仔就向住西面行wor,d人就問下佢咁你點去東面ar?!個人就答"我對眼依然望著東面....."lee個故仔就係要黎比喇,一d思想同行為唔配合既人,的確幾有深意既一個故仔.......我身邊都有唔少lee d人,諗就天花龍鳳,做就變左一條虫.......
她反對就反對 亦都跟你愛下去
猶如在大戰炮火裡 毫無懼色衝過去
誰狂怒 誰攔路 誰話我共誰不登對
無能力與霸權比賽 還是可比他多老幾歲

二百年後再一起 應該不怕旁人不服氣
團圓或者晚了廿個十年 仍然未捨棄
換個時代再一起 等荊棘滿途全枯死
這繁忙很悠長 亦決心等到你 等得起(撐到尾)

先 殉了情不對 未反擊過已後退
寧憑著 耐性與骨氣 維持自尊撐過去
誰強韌 誰長壽 誰便算勝利擊不碎
仍然共你企在這裡 挨著當身邊指控死去

二百年後再一起 應該不怕旁人不服氣
誰人又可控訴廿個十年 仍然未捨棄
換個時代再一起 等荊棘滿途全枯死
這繁忙很悠長 撐到尾

就算憑病玩失憶 都爭口氣 從旁保護你
頑強地等再過廿個十年 當整個世界換風氣
力竭還是再一起 這種堅決無人可比
看戰事多悠長 亦決心打到尾 心不死
其實隻歌唔係咁好聽,不過覺得首歌帶出黎既meaning又幾positive,不過我自從唔知幾多年之前已經唔再信一個"等"字會係有用........
琴晚睇刑事偵緝檔案,聽到一段對白"中意一個人唔係想佢開心ga咩",不過而家又有幾多個會做得到呢?!

台長: 活死人

您可能對以下文章有興趣

人氣(40) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)
TOP
詳全文