24h購物| | PChome| 登入
2006-11-27 19:37:00| 人氣75| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

粵語殘片~(updated)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

本來琴晚已經想打日記了......不過真係太攰.......連續兩日10個鐘真係唔係易捱.......都唔明個位阿姐點解可以頂到去30號.......不過佢應該舒服過我ge......最難頂既位置都唔駛佢做.......唔駛守門口又唔駛搬貨上貨.......做左咁耐都未試過有c奶番工........唔通真係邊個介紹入黎ge........都係跟阿勁好d.......起碼閒好多.......跟著阿榮真係做到成隻積咁.......

近日得知有個小笨蛋拍拖了........呵呵.......恭喜哂恭喜哂........好好珍惜lor........真係比佢知道左tim........唔好亂咁爆響口ar........

頭先又有個笨蛋打比我wor........叫我send個window media比佢.......話矛歌聽好苦悶.........我就r哂頭la.......應該裝xp會裝埋ga ma.......跟住checkcheck下下........原來有人部腦係矛裝sound card/喇叭........

想番起幾年前有個朋友同我講.........愛一個人的確係無罪.........但係騷擾到人就真係罪大惡極.........果時我真係唔係幾明........但係慢慢領會到佢所講既野.........試諗下當一個來歷不明既E.T.(可能有令仔/女既E.T.)話中意你..........即係矛端端係自己生活裡面多左個不速之客........自己中意都還好.........矛咁煩哩.........唔中意既話就頭都痕埋.........趕走佢又好似好衰wor........容許隻E.T留係度對自己可能仲衰wor........受害人就處於兩難局面........好煩哩.......所以千祁唔好同人講愛一個人係矛罪ga........除非你可以愛到完全唔騷擾到對方/比唔到壓力對方..........咪住........lee種人應該係地球絕左種..........如果仲有lee種瀕臨絕種既生物存在的話.........我奉勸........你都係番火星la........地球唔岩你ga.......太多壞人la........

喬遷那日 打掃廢物 家居仿似開戰
無意發現 當天穿返學夏季襯衣
奇怪卻是 茄汁污垢 滲在這襯衣 布章外邊
極其大意 為何如此

想那日 初次約會 心驚手震膽顫
忙裡泄露 各種的醜態像喪屍
而尷尬是 快餐廳裡 我誤把漿汁四周亂濺
駭人場面 相當諷刺

你及時遞上餐紙 去為我清洗襯衣
剎那間身體的觸碰 大件事

今天看這段歷史 像褪色午夜殘片
笑話情節 此刻變窩心故事
現時大了 那種心跳難重演
極燦爛時光 一去難再遇上一次

怎努力 都想不起 初戀怎會改變
情侶數字 我屈指一算大概知
奇怪卻是 每戀一次 震憾總逐漸變得越淺
令人動心 只得那次

有沒捱壞了身子 會為哪位披嫁衣
你有否掛念當天這醜小子

在混亂雜物當中找到失去的往事
但現在雜物與我舉家將會搬遷 讓記念成歷史

想想那舊時日子 像褪色午夜殘片
任何情節 今天多一種意義
現時大了 那種心跳難重演
極爆裂場面 想再遇確實靠天意

台長: 活死人

您可能對以下文章有興趣

人氣(75) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)
TOP
詳全文