24h購物| | PChome| 登入
2005-10-12 21:50:03| 人氣18| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

女人要知足~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

嘩......唔覺唔覺原來都好耐矛寫過日記了,都矛咩辦法,lee期太忙了,仲要放一個longlong weekend,但係偏偏病鬼左.......不過我感冒都係照去踢波的......重陽ive同學就去行山,我都係去行山,不過我朝早行完柴灣,晏就仲要去埋沙田,人地係度放假,我就仲慘過做咕哩.......
到今晚稍為得閒去睇下上個禮拜本忽周既專欄,今次專欄heading係"女人要知足,婚姻才幸福",somehow我都幾buy佢某d point ge.......因為我身邊都太多類似case了......令女carmen琴晚先同我講完,追女仔追左半年都唔叫耐,唔通真係要tum番人一年半載先叫好咩?!我記得曾經某人同我講過"你中意左阿邊個邊個成3個月咁耐,好巴閉ga la......"而家十個男仔著緊九個都係興一個月貨仔度......
唉.....都唔明d人點解可以咁鬼無聊.......正一我唔話你,仲以為好好玩......無聊就落街跑番幾個圈番屋企訓教la......
蕩了這麼久 繼續在浮游
即將打擾還沒有走
誰若好心幫 當我拖一拖我的手
就算這一生 一天一個女友
心中始終留下缺口
人望我 我話算風流
老實說路過無以後

*已經不能重新 喜歡一個人
像已窮盡信心 無力再生
只想一起不會傷心
無聊時或許好想戀愛
就像為寂寞消災解困
伴侶再親近 沒法變戀人
終生夜夜扮著熱情地擁吻

共你的分手 已是六年前
傷口新鮮尤像昨天
懷XXX怎麼說 找一段更深遠
沒細心精挑選 得到安慰再算
雖則彷彿隨便了點 其實我卻是最可憐
侶伴轉了再轉無間斷

台長: 活死人

您可能對以下文章有興趣

人氣(18) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)
TOP
詳全文