24h購物| | PChome| 登入
2005-09-01 14:59:37| 人氣18| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

回來了~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

韓國5日之旅,可以用兩個字黎形容--辛苦,都唔明d人可以話去旅行幫自己叉電,我就累到死......我起飛既時間係凌晨12點半,係飛機光到屎想訓都訓唔到,咁就恰下恰下恰左3個鐘,落機既時候係韓國時間5點......之後我地就要開始第1日既旅程......首先去月尾島,上船搵蝦條餵海鷗,又真係幾得意......之後再去咩咩塔(其實我一上車就係咁訓,塔名都矛聽到),一落車簡直想屎又要落雨又大風,話比我聽果度得10度我都會信,但係我著住既係一件背心+件風褸.......睇完再坐車落東大門,簡直辛苦到想屎,又唔夠訓又坐住架頭文字b既車係咁飄移,都矛咩特別野行,只係好似番左女人街咁.......只係睇中左對nike鞋17萬wons,跟住去左食飯(石頭鍋飯),跟住又坐車去整番簡,都唔將佢染色好核突......跟住可以番酒店大覺訓了,不過只係韓國時間5點幾......到7點又要起身食晚飯.......食完又再訓......
第2日,一早就要去everlands(樂園黎ga),見識下咩叫獅虎(獅子+老虎混合版),睇完既時候見到條頸鍊,第1下既感覺就係想買比佢,點之比導遊趕鴨仔咁去下一站,之後去左玩過山車,我就無野驚,至驚我個袋飛左出車,仲要比人掟到我撞瘀個背脊......之後look到咁番落搵番條鍊買,點之矛左......可能真係天意.....之後打後幾日都不斷去搵會唔會有番條同款ge......竟然係矛......連食飯都要係架車度食.....跟住落梨泰園(韓國出名化裝城wor),又去搵下對nike鞋同埋條鍊,又係矛......我中意親d野硬係唔多有......之後就係去浸牙山溫泉.....都矛咩特別jei......跟住又食飯la.....咁又完左1日......番酒店我地自己竟然係度開台打牌......又係我輸了......
第3日,去d咩人參專賣廳,再坐韓國ktx列車,最高速達32xkm/h,我地搭都只係去到300左右,之後去食人參雞,食完再去西瓜田摘西瓜......
第4日,一早就要去大長今村(最唔中意既地方),條路又爛我自己又唔睇大長今,食完飯就去左總統府行左陣,我地自己就去左新川行街shopping,佢地就去咩韓國傳統體驗,玩咩整泡菜食大長今御膳,每位收多2萬wons,係我主張話唔去的,留番幾萬wons去買野好過......點之去到新川仲衰,條路又係爛到7彩,行完之後成隻鞋都係泥......不過都好起碼買到野.......之後再去樂天(又係樂園),2x層跳樓機......90度角既海盜船......點玩ar......睇怕玩完真係成個散左......不過我想玩果個阿蒂哲絲,但係超多人排隊.......
last一day,一早就去咩紫水晶專賣廳,靚就靚la,閒閒地都過百美金......之後就去明洞南大門瘋狂買野,搵番我對鞋了,廿萬wons找番1千......仲有個puma袋都6萬4wons......之後再去土產店買食得既手信,再去就去機場了.......
5日咁就玩完了,玩都算ok ge,但係食就......想減肥去韓國一定得......因為去韓國係矛咩肉食的,只有菜之後都係菜最後都係菜,有肉都係雞肉同豬肉絕少有牛......韓國女仔d皮膚真係幾令,要搵個有暗瘡既男/女仔都係難......唔怪得咁多外國人踩香港女仔個樣同身材勁唔掂,韓國d女仔真係fit起上黎真係fit得幾令,唔同香港既骨感,當然都有係韓國好多mini暴龍出沒。不過,我反而覺得香港女仔真係幾好彩,起碼唔駛自己搵錢去嫁人先(女仔嫁人要比埋禮金的)、又唔會比老公打wor(傳統黎ga,韓國人人都係咁打)、又唔洗結婚之前一個月要學咩茶道整泡菜、又唔洗幫老公擦背洗腳,連食飯都隨時係老婆餵的.......比起香港女仔既高鬥......唔怪得雜誌會話香港女仔係全亞洲排名係尾二.......今次去完韓國先覺得香港人原來比寵壞了,近期電視咪成日話要保持冷氣25.5度ge,我諗一定有唔少人實話"你傻ga,想熱屎人咩”,但係係外國真係好多都係keep25.5度,韓國都唔例外.......過關香港真係唔駛30秒1個,韓國真係滋滋悠悠隨時要成分鐘,韓國買野係唔會成日有人serve你,韓國文化就你黎消費並唔係大哂的......仲有韓國係唔多垃圾筒ga,但係反而條街唔係好多垃圾wor,反觀香港.....哈哈......成街都係垃圾&垃圾桶

台長: 活死人

您可能對以下文章有興趣

人氣(18) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)
TOP
詳全文