24h購物| | PChome| 登入
2006-09-18 19:45:20| 人氣12| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

a LoNG lONg tImE

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好耐好耐都冇黎過呢個新聞台
o係寫blog未流行之前,已經有o係呢度久唔久寫下日記o既習慣
今日又重回此地
睇返自己以前o既日記
其中有d好低b
有d而家都仲有感覺
唉~

幾年喇,改變話多唔多,話少就一定絕對唔少
冇變o既係依然一個人,仲愈來愈孤獨
改變o既係,我失去o既特別多...

我失去左我婆婆,一個由細睇到我大o既婆婆,我地以後都唔可以o係呢個世界見到佢,由一開始o既好難受,到而家慢慢接受,每有觸動之處,諗起佢,我仲係會喊..
我又好似失去左一個識左最少14年o既朋友,由真心雙待(至少我覺得係),變得開始疏離,到而家唔會同佢講真說話...我只可以講,真係好可惜!

人長大就必要面對所有事,這就是人生!

台長: 凝思
人氣(12) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文