24h購物| | PChome| 登入
2005-08-23 00:09:09| 人氣22| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

你地講得o岩,真係好o岩

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日全日俾佢話我做野求其,話我唔小心,又話我似機械人.....太多太多!
我真係覺得自己好冇用,已經唔係今日o既事,之前都有衰,不過今日佢再次忍唔住喇!
其實佢係想我學好d,小心d,有進步咁,唔好人講乜就做,唔好唔經大腦。
唉~~我知我有問題。我做o既野咁低層次,form 5都可以做到,我知自己根本唔值而家o既人工,其實我都真係冇面目留低,但係我太多分期要供,我唔可以,亦唔到我唔留低!而且如果我要走,亦好難有一個好o既理由要走~

到左夜晚,我去左做body treatment,同美容師傾開一d工作上o既野,佢都睇得到我o既問題,佢話我唔識講野,仲有d寒背,其實暗示我冇自信,佢叫我唔好怕瘀,唔好怕醜,至於同人講野o既時候,要顯示到有真誠o既一面,即係唔好浮,要實淨...
老實講,美容師講得好中,中晒我所有o既毛病!一黎我好佩服佢o既觀人於微(真係好佩服),佢真係袋左d野落我袋,二黎我真係好想改,但係點樣改呢?點樣訓練自己呢?又有乜野方法呀?
我一邊返屋企,一邊諗....可唔可以上course去改變呢?不過有關o既course好貴之餘又冇保障,報紙都有報導有人join完仲患上精神病!
唉~究竟我可以點呢?


台長: 凝思
人氣(22) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文