24h購物| | PChome| 登入
2006-07-30 14:44:33| 人氣51| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

沉思幾耐先會浮番出來

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


大家都會在想,我究竟要沉思幾耐先會浮番出來,
其實唔係扮自閉,而是我實在太忙了。

在兩星期前,我開始在一間中國餐館做bus boy,
bus boy 做o的咩?咪執枱,執頭執尾囉!

而我又轉了另一間學校,這間比之前好的,而且附加好多功課!
還有我的偉大工程已經進入最生苦的階段,批灰及油漆啦!

如果講有話說不得,大家都係會聯想到,有些事情在人前難以啟齒,

而發生我身上的是有話不能講,唔係有咩大不了唔講得,而是在上學的事後,
同學們要討論課題,當然我係明白課題,但我唔識講更加只估下估佢地講咩,
只有無奈........


台長: 一條大懶蛇
人氣(51) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文