24h購物| | PChome| 登入
2005-04-21 23:39:44| 人氣46| 回應0 | 上一篇

多年前的共同回憶

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

前幾天~ 同一d同學仔傾下計~ 講番以前小學d事~ 小學的大家~ 真係天真, 好多野都想得好簡單~ 雖然小學的友誼不是很真~ 說真的~ 小學時同學間的交流其實好少~ 我指我地那個年代啦~ 而家d 小學生~ 應該已經唔係我地以前個隻款了~

首先! 同一個朋友講起呢個小四時望班大家一齊上電視既事~ 我想全培正~ 都好少可有我地呢個機會~ 拍港台特輯~ 原來那個是1994年4月11日播架~ 叫勇闖明天~ wa~ 我地呢一班一定仲記得當年的星期三(or 星期六) 下午係校園拍左一整個下午的片段~ 我記得當時係冬天~ 有幾場仲要著夏天校服拍架~ 仲有影我地放學既鏡頭等等~

仲有以前小學的一大節目~ 就係復活節搵蠶豆呀~ 係pc讀小學既都應該記得掛, 不過好似玩左2年之後就冇左~ 可能校工要收埋d 蠶豆辛苦掛~

當然仲有小一至小四都有既競相活動~ 好多好多回憶

其實小學最團結既時候~ 我想應該係~ 小六畢業時~ 還記得我地想盡辦法去同miss 李 告別~ ha~ 個時我地好似全班唱"捨不得你"<-- 個時hit 呀ma~

想起來~ 由小學開始識的同學都15年了~ 而家仲有聯絡既都仲有10幾個既~ 不竟~ 我既童年曾經同呢班人一齊分享過~ 算是一種緣份吧!

小學既回憶真係多得很~ 早排有d 同學又話攪班聚~ 唔知攪唔攪得成~ 不過if 攪得成~ 講呢d 野都有排講!

台長: 拿拿臨
人氣(46) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文