24h購物| | PChome| 登入
2005-04-16 22:48:11| 人氣69| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我讀書辛唔辛苦?!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

以下呢篇某人睇到一定話我學佢, 不過我只係張我既方法分享俾大家~ 又呢排有幾個人問我點讀書~ 某人唔好怪我~ 我都係睇得起你既用意, 先跟者!

先講一下小學至高三, 說真的, 我在此階段真的沒有捱過夜, 因為我是一個會提早溫書的人, 提早幾多, 視乎心情及時間許可! 在小學時間, 我更很小在晚飯後仍會讀書, 還記得在小六的時間~ 那時的國文問答及課文對我來講真的很長, 背極都背唔入腦, 有一次考試, 真係被媽媽拿著雞毛掃追住我打, 而每一次我都是躲在餐台同牆之間的那個空位, 哈! 每次都成功~ 可是每次都係呢句, 你再唔出黎就打勁d~ ha~ 最後當然也是乖乖地law 起本書努力讀啦!

到上了中學, 基本上都係自己讀, 媽咪好少理! 而且自己讀得掂, 又冇咩大問題~ 平平安安咁上左理組! 到高三~ 畢業試的時間~ 我除左考生物個晚讀到1點多外, 其實真的沒有捱過夜, 我也覺得很出奇, 大慨是我會選擇性讀書既關係! 我自問我讀書真係唔會讀得好仔細, 只會讀一d 大路既野~ 有d 覺得唔重要同埋廢話既野好自然會飛過去~ 加上我睇書會睇得好快~ 有同學一定知, 次次打親電話黎都話我做咩可以溫得咁快~ 就係我會選擇性讀書, 或叫選舉性不讀書~ 結果都一樣的! 而且重點是, 我會提早溫書~ 決不會臨考前先會讀, 加上本人又好奇怪, 考試前一晚反而覺得冇咩野讀~ 只是求其review 算! 這樣地~ 考進了大學! (考台灣時都冇咩點準備, 只是考完畢業考就覺得大部分都溫過, 好多past paper 都冇咩點做)

大學了, 高中的讀書方式已經唔work~ 大學的東西要好似杯面名咁, 日清~ 日日清先會讀得掂~ 不過有時做唔到~ 就只好花多點時間讀~ 上大學以黎, 我都換左好多不同既讀書方式, 可以話~ 到而家先掌握到keypoint! 以前係慢慢讀~ 而家最少讀3次~ 第一次好快就k 完一次~ 第2次就因為知道重點係咩~ 就把重點仔細的讀, 第二次花的時間是最多的~ 第三次要在考前2天開始, 把所有notes 重點重新睇一次~ 到考試前一晚(當然是指10點打後, 10點前都仲要努力讀) or 考試當天~ 我都會好relax 咁去面對, 所有好少會ja 住本書去讀~ 有人會爭取時間到最後一sec 都要死讀爛讀, 但我唔會~ 因為咁樣反面令自己好緊張~ 對考試完全沒有好處~ 因為我覺得識就識, 唔識既你之前唔夠努力而家靠考前的少少時間一定咩都唔會入腦, 反而令自己更加緊張! 這點好重要! 當然還要早點訓啦~ 有精神先會考得好~ 仲要一定要食早餐~

呢個係我自己既讀書方法! 其實好多人問, 讀大學辛唔辛苦, 我會answer:

我覺得唔係想像中咁辛苦, 我口中講辛苦, 其實是一種釋放, 將壓力講左出黎, 就會唔覺得讀得好辛苦~ 好似我大一時擔心大二, 大二擔心大三更辛苦, 其實讀書都係咁讀~ 學既野多左~ 讀起來仲覺得有趣味~ 考完試不管高低分~ 都會有一種relax的感覺~ 大三以前覺得好辛苦架~ 學既野多不勝數, d 書厚到你唔信, 但係而家一直咁樣走過黎~ 相對來講~ 只要學識分配好時間~ 幾多野讀都會變到好少野讀~ 因為你少少, 少少咁讀, 化整為零, 一定會比你積積埋讀覺得輕鬆~ 同埋有一點我覺得幾有用~ 就係溫完一科既一~ 二個chapter~ 最好就唔會再溫呢科~ 去寫下報告又好, 溫另一科又會~ 訓下覺都好~ 都唔好溫番個科~ 否則你會覺得好煩~ 做咩溫極都溫唔完~ 當然, 我有一個秘技, 唔知算唔算~ 就係一定會訓醒晏教先去讀書~ 2hr 又好, 1hr 都會~ 訓完先讀一定prefect!

總結: 真係唔好為讀書而狂讀~ 讀到覺得自己夠, 就要relax 一下, 反而一些人覺得自己點讀都讀唔識~ 考唔到高分! 那些人要改變一下讀書方式~ 只要找到岩自己的方法~ 我相信一定會得到好的回報! 能力不及不是原因, 呢個世界上冇咩話唔得~ 考零分的人都有能力考第一名!

台長: 拿拿臨
人氣(69) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文