24h購物| | PChome| 登入
2003-04-17 02:50:46| 人氣38| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

投考警察

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

星期一晚既情緒係咁多日以來最低落既一日
成晚訓唔著之外
仲失控咁喊起lai
我都唔知點解
有D恐怖...

不過
之後個日既情緒好左好多
夜晚都冇話訓唔著覺
希望快D好返啦...

今日走左去報警察
3月個時已經講話報
但到而家先至tick起心肝去報
我就係咁既人
唔到最後個分鐘我都唔會完成D野...:-b

哈哈...
好攪笑
個個一聽我話去報考警察都會笑我
話如果我做到警察
咁香港就冇日安寧...-_______-"
最抵死係
個個都異口同聲話我最多好似
新紮師妹裡面既何麗娟咁...
畀人調去失物認領處度做...-_______-"
咁點先...? 太睇少我la~!
不過如果畀我識到個好似吳彥祖咁靚仔既
我唔mind ga
X飯應添呀... :-b

但係
你估話做就做
仲要過5關斬6將
哼哼~
可能未過first in個關
已身先士卒,一命嗚呼
阿門...

台長: 雨魚

您可能對以下文章有興趣

人氣(38) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文