24h購物| | PChome| 登入
2003-04-13 04:39:51| 人氣59| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Grad前抑鬱

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我近日好唔開心
原本唔係因為就快grad而唔開心
因為我一直好想快D grad
之後去見空姐
做自己想做既野...

但係呢個非典型
攪到香港變左做一潭死水
乜野經濟都死晒咁濟
連之前話會好蓬勃既航空業
而家都等住要接埋
咁多間公司唔裁員都偷笑
何況話請人...
希望就係非典型肆虐底下幻滅...
你叫我點開心得落...

停課呢2個星期
日日係度hae
晚晚到3點幾4點至訓
日夜顛倒

晚晚係度諗
冇空姐做
咁6月份就要疊埋心水到番禺做野
到時係我咁大個女
獨立咁出去生活

諗諗下好唔捨得屋企人
至少老豆會好悶
因為冇人畀佢"鵝"
細佬可以獨佔我間房
任佢用電腦
冇人同佢爭
屋企少左D鬧交聲
媽咪呢...
佢不嬲係全屋最硬淨既人
但就係最擔心我既人...

另一樣煩既係
雖然有工做
但份人工"un"到爆
可以畀到$屋企唔多
唔可以幫屋企分擔得幾多
我又要還G/L
仲諗住儲D$
遲D開補習社同鋪頭
不過份人工咁樣
睇怕都難lu...

我真係有10萬個煩同唔開心
唉~咁又4點幾
等天光
希望新既一日有新希望啦...

電台播緊:「真的我 跌倒不應放棄...」

台長: 雨魚

您可能對以下文章有興趣

人氣(59) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文