24h購物| | PChome| 登入
2004-08-09 11:37:58| 人氣76| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

太多太多..

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

wah!!勁耐冇diary過!諗返..好似有好多野咁~~Oo...

其實覺得呢排個人好似好空虛咁..冇所事事!所以呢2日都有刻意將d節目安排得密密麻麻..令自己冇得閒o既餘地!但而家竟然有反效果>o<!病左..我估係自己d抵抗力差左,係診所又冇用口罩o既習慣,俾d病人傳染~~

###################################

呀!!有樣野一定要記底!!就係一件係街度遇見o既小事..話說一日返工o既時候,係LRT station度見到2個男人,2人年紀差唔多,其中一個好嬲,不斷咁講粗口鬧另一個...係幾廿秒內,我估佢地o既關係大概係上司同下屬,件事應該係咁:個下屬應該唔係純正hk ppl!所以唔識去好多地方,搭車又唔識落車果隻..由於佢always都去錯地方,要個上司等..所以個上司勁嬲..又話佢蠢,又話佢冇用..話到佢頭ww.好慘!!我覺得一個男人,係條街度,俾人鬧冇用,再加粗口...真係一個好大既侮辱!但”畸呢” o既係...我果刻好想好想喊lor~~好低b!可能我真係好唔想見到呢d事發生..la...

####################################

上個sat,約左rita+kylie!!呢日真係好開心!見返佢地,好似冇哂煩惱咁~嘻嘻哈哈!rita份禮物係我屋企都有2個月,今日終於可以俾到佢喇~去左千葉食~(係cyber suggest的,thanks)傾計and睇相~覺得佢地個summer真係好充實!好多野做~個schedule full到爆!所以要date下一次..實在係困難!哈哈~~多謝rita份手信~係d”龍井”tea!我勁like飲茶!!仲有小香包電話蠅&貝殼necklace!正!

失敗o既係..我bring左相機..竟然唔記得影..唉...

####################################

上個week.契爺整左2款楊枝甘露過我!!有mango同strawberry!呢個契爺又係底錫~知我like楊枝甘露,就整俾我食~好正呀~~(係wor...上次vien整左,都有請我吃,都未thanks佢tim~~)契媽仲bring左盒咖啡朱古力俾我tim~~^.^"

####################################

**cyrus上次打完通宵麻將..就大覺sleep o既睡姿!

台長: fion
人氣(76) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文