24h購物| | PChome| 登入
2004-07-20 00:32:40| 人氣92| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Westwood

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

19/7
尋晚同billy chat..希望佢記得我同佢講o既野啦~~

今朝一早表弟就黎左..搞醒左我同佢睇”怪獸公司”,雖然好睇,但我睇左n次喇..

then冇耐出左去行街,了結埋我第2個心願...就係買銀包喇..行行下,衰仔無啦啦買左件衫..又會o既..我又買左對鞋俾爸爸(同哥哥夾$$的)hehe~跟住就到我自己喇...睇銀包~最初睇中左兩隻款..其實都貴..patric cox平d,但又冇咁靚..2隻款,一隻貴d and有得放散子~另一隻就好普通..最後,衰仔話有subsidy,所以就好狠咁買左貴d果個...係~好開心~又買野~

返到屋企..計一計...仲有$2xxx咁多o既card數未找..shit..洗”突”哂tim...

把心一還..這個月..還是節衣縮食了...!!


有得必有失.......


**得到了的Westwood**

台長: fion
人氣(92) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文