24h購物| | PChome| 登入
2004-05-24 22:46:18| 人氣60| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

”可遇不可求!”

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日雖然好想訓多d..但事與願”遺”lor!!好早起左身..睇左陣tv!就要換衫落去擺檔~其實上左aunt屋企食d野先去~因為表姊今日要同佢usa的老師去玩&食野~所以今日一個人孤身作戰~企左個幾hour都未有生意!勁冇隱!but見到小學老師~嗲左幾句咁啦~~佢個仔已經大個仔喇~~

過左第二度擺檔~~終於有一單生意喇!係個阿伯黎o既,佢不斷咁讚d鞋舒服.仲講左句”呢d野真係可遇不可求!”好!!好一句”可遇不可求~”i like it!!睇怕呢個阿伯已經睇透人生喇~後生仔,真係要學野先得~仲有個case2,係個男仔~一走埋黎話:俾對hello kitty黎~我勁”R”頭lor~~我就話..你呀..不如呢對啦~佢就話:唔係呀~我買俾條女ga~我欣賞o既係呢個男孩子o既勇氣!一個男仔行黎呢d檔仔買野..會俾人笑架ma~~

amos打黎oral test...唉..衰哂lor!!!講到震哂..睇怕都係...唉...

haha~~今日大p原本叫我去做”k里啡”的~但由於時間問題,最後都做唔成~~原來有d BB都唔想~haha~~傻瓜~~算啦~~用返句”呢d野真係可遇不可求!”haha~~學以至用,靈活灌通!

**kristy同caral話呢兩隻馬friend底wor~(其實係儀仗馬guide緊佢入閘o者~)**

台長: fion
人氣(60) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 工作甘苦(工作心得、創業、求職)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文