24h購物| | PChome| 登入
2009-02-26 15:17:10| 人氣101| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

2009/02/26

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

無人可以明白我依傢伽心情 大概你地都無機會經歷到

知道真相 想去理論 想得到結果

係無論你做乜 都唔會有答案 而且毫無意義 慘過死佐都唔知咩事


星期6 下午off,同臭臭去凱悅飲茶 飲茶嘎時候已經比佐好多驚喜我啦 我好努力甘扮鎮定 自己仲笑埋一份

真係好假囖我

其實個心已經裂到想喊 不斷係度諗當時嘎情景

其實我好嬲 點解依傢先同我講 點解另外一位朋友做佐幫兇黎傷害我 我個樣有無甘好呃 有無甘蠢阿?

甘耐之後先話翻俾我知 但依傢我已經乜都唔可以做啦 我咪仲覺得自己傻西!

我已經無曬胃口 無曬心機啦 又去starbucks坐

呢次飲茉茶拿鉄 心情好翻少少

突然見到雪敏喔 距好似好驚喜甘 走過來怕怕我個頭

話:仲係甘Q喔!

距話距等男朋友 然後拉我一邊同我傾計 問我依排過得點 有無拍拖 有無穩距細佬 有無同距地聯絡

答曬之後 距就一聲概嘆 講講自己屋企情況 講講自己細佬情況(不是我要求的!!!)

然後又話 我地好耐無見啦 都一年啦 我就話唔止啦...

距又概嘆,乜都變曬嚕,大概包括阿ken...搞到阿臭臭昂dogdog!

然後敏姐好好笑甘問我杯也好唔好飲,有無咖啡,我話有嘎!然後距話距唔飲咖啡,熱氣喔!

甘...甘點解去starbucks啊?


敏姐走了之後,我地又傾野啦....臭臭講佐甘多年來,我唔知道嘎秘密比我知,而且都同我有直接嘎關係.

可能之前都已經聼過,依傢接受能力都強佐啦!

換距講自己嘎感情事!

發覺呢個世界上 好男人係無樣睇嘎 而且越似好男人 講嘎大話越叻 做嘎野越出位

臭臭話,男人...送到上門有乜理由唔食阿!

好後悔以前甘天真 個個都相信 依傢先知道後悔 真係唔感相信個段曾經嘎關係原來係充滿謊言嘎

好醜陋...最醜就係我 人地笑緊我都唔知

我失去太多太多啦

你失去大概比我還多  就係我對你嘎信任

u r da fuckin' lier

台長: FeLeFatFet
人氣(101) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文