24h購物| | PChome| 登入
2008-11-18 00:05:08| 人氣76| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

好憎呢度

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

唔唔唔...

越來越五 喜歡係呢度寫blog啦  xanga又傻佐  showhappy又覺得悶  163又覺得太多熟人

前幾日去starbucks坐 見到一只好熟悉 好有聖誕feel伽紙杯

係距阿 哈哈 真係距

上年聖誕節 佛山仲未開星巴巴嘎時候 我在深圳過聖誕節

我飲過呢只紅杯嘎latte

真係好好味 上年我飲佐一杯熱嘎 個日我要佐杯凍嘎 而且加大

都一樣甘好飲   原來呢只系列係只會聖誕期間先會有 聖誕過佐就無

應該每年聖誕都會有挂

呢個幾月我要好好珍惜 哈哈哈

我既刻將個好消息話比ken知 距都覺得好好 都話呢排去多d  話曬上年都係距介紹我飲呢只

一飲即刻愛上 所有好有回憶 而且 一見到就會諗番起上年聖誕嘎情景

大杯一個人原來要飲好耐嘎  我由天光坐到天黑都未飲完

每一淡都好好味


 

台長: FeLeFatFet
人氣(76) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文