24h購物| | PChome| 登入
2008-08-06 12:25:38| 人氣61| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

哎~終于病倒鳥~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

都唔知到係咪前日晚上個雷嚇親我...
當晚就即刻病佐啦~好突然!
個頭痛到就快爆炸...

偏偏呢個時候收到電話叫去唱k...
然後就全世界知道我病倒鳥~
個個都叫我食葯~我都覺得有必要啦~但我好驚食完會變到軟賴賴~
穩曬成個房~
終于比我穩到一排白+黑...
我記得呢包葯係上年係福建買嘎...係阿ken車我出去周圍穩藥店買嘎!
諗番轉頭...我都好耐無病啦...
呢幾個月實在玩得太顛啦~我終于都到下啦~
唔知係咪上星期飲醉佐訓係地下凍親呢...
哎~
襯機閉關下~
琴日我連行路都無力~一落班就即刻訓~頭痛到訓唔着~
好想有人係身邊關心我~
偏偏呢個時候成閒屋5層樓得我自己一個...
好可憐阿~

今日起身上班 我都唔夠膽開車啦~打曬颱風!有暈~費事炒阿!
竟然等到9點都無車...遲到啦!盟到我想喊~

返到公司收到爸爸sms:"感冒好番未阿.要飲多些水."
好窩心啊爸爸...

今日一online就好多朋友仔問候我啦~
唯獨黃振勇叫我死快d...距唔係人啊!

淫賤副校長話今晚要車我返屋企,又打風又病..驚我有事!

快d好返得唔得jer~?

台長: FeLeFatFet
人氣(61) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文