24h購物| | PChome| 登入
2006-06-26 04:18:59| 人氣26| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

被騙記之越礦飛車

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

星期四個日同左傻婆去海洋公園
佢話要玩越礦飛車,佢話聽D crew講好好玩
咁佢就拉左我去玩,我好驚哦
但係佢話好短咋好快玩完

................
點知我地排到就黎上車我先法覺完來都唔短架...
但系已經冇得走,為有硬住頭皮去玩!唉!我真系玩完之後
唔會再玩第二次囉!驚驚驚!

之後我地都睇晒所有水族管同埋表演!
好好睇呀又好開心呢我地都影左好多相!

重買左兩個鎖匙扣比爸爸媽媽同傻婆呢!
其實今次去海洋公園都講左話去好耐一直就唔到時間鎹

不過終於都去得成!好開心呢!
唔知幾時再去其他地方呢同佢!!!!

台長: 小葉子ROY
人氣(26) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文