24h購物| | PChome| 登入
2004-08-14 04:11:51| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

真系不必擔心了!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

真系好!我好開心現在這樣的生活!
唔系因為什麼!而系我而家唔會再諗某D事情!
亦唔再為某D事而煩惱喇!我真系真真正正feel
到自己放底晒個D野!
佢都唔洗再擔心我會再咩啦!
其實都唔知點解會咁樣架!可能系(佢)變了本質,
而且又做左好多唔好既事,所以令我對(佢)很失望,
現在我就算對住佢都唔會覺得有個種feel!
其實系一件很好的事,之前系我想得太多吧了!
對她而言,真系不必擔心了!我不會再為這種人再留戀!
因為我已真正看到她的性格!
哈哈哈!我諗知道lee件事既人都會覺得系一件好事!
因為一直以來就唔應該發生lee種關繫!
現在終於結束了系一樣好好的事!


雖然我現在覺得(佢)很差!但都希望(佢)有一天會變返好!
不要再令別人擔心!

台長: 小葉子ROY
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文