24h購物| | PChome| 登入
2011-10-21 21:00:40 | 人氣155| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

奇蹟課程第五課

奇蹟課程第五課
我絕不是為了我所認定的理由而煩惱
我不可能只保留這一個煩惱,而拋得開其他的煩惱。
我要將它們一視同仁。
我不是為了我所認定的理由而氣_____。
⋯⋯ 我不是為了我所認定的理由而怕______。
我不是為了我所認定的理由而擔心_______。
我不是為了我所認定的理由而傷心_______。

(ACIM W-5)
I am never upset for the reason I think.
I am not angry at ___ for the reason I think.
I am not afraid of ___ for the reason I think.
I am not worried about ___ for the reason I think.
I am not depressed about ___ for the reason I think.
更多
acim.org
This idea, like the preceding one, can be used with any person, situation or event you think is causing you pain. Apply it specifically to whatever you believe is the cause of your upset, using the description of the feeling in whatever term seems accurate to you. The upset may seem t

台長: 阿文
人氣(155) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 教育學習(進修、留學、學術研究、教育概況) | 個人分類: 奇蹟課程 |
此分類下一篇:奇蹟課程 第四課
此分類上一篇:奇蹟課程第七課

是 (本台目前設定為強制悄悄話)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文