24h購物| | PChome| 登入
2006-06-29 20:40:01| 人氣40| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Brabdy好走……

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2006年6月29日(我一直抗拒這天的到臨……)

今天開始brandy就離開香港去日本讀書,

我呢幾日都一直諗,佢只係去年半姐,而且仲會返黎一次~~咁樣諗,會令自己好受d。

今朝,同suki,ivan,毛毛去機場送brandy~~

佢個樣似去旅行多d law~~食早餐、影相…一路都好似玩咁~~

到真係要入閘果時,佢講果d野,仲要扁咀……

坐係busstop,聽到d aeroplane一架架咁飛走……個感覺唔太好……

之後同ivan,毛毛,kelly,fung唱k~幾開心gar(^w^)~

去到朗豪坊,諗起以前我們仨成日hea朗豪坊ga日子……好掛住brandy ar(>_<)

我係度諗,下年冇左brandy坐係隔離ga日文堂會點……

唔習慣,係因為心裡面已經有一份好深好深ga感情……

回憶烙印係心上面……

就好似一幅細密ga網佈滿左倒鈎……

稍為一動,就會係心上面扯出數不盡ga血痕,深密細長……

不時會傳黎微弱但持久ga陣痛……

同ivan係新世紀hea左一陣,就因為太眼訓而返左屋企lu~~

睇左brandy個blog,有d眼濕濕……

等你!!你ga離開,是為了回來~~



brandy~~好明顯係你教壞我同舒淇la~
我地以前都唔係咁ga~~但係我都等你返黎,一齊敗家ga~p(^-^)p
好好地照顧自己~~病ga話就一定要戒口ar~~

舒淇~~你病就唞多d la~~我d喉嚨痛起la(-_-)

男朋友~~掛你~攰ga la早d訓la~(^&^)

淇淇~~我十四年感情ga好朋友~~廿歲la~~happy birthday!!你快d返香港la~~

台長: ELaiNe
人氣(40) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 生活印記! |
此分類下一篇:莫愁前路無知己,天下誰人不識君。
此分類上一篇:List Day of ELC

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文