24h購物| | PChome| 登入
2006-07-02 17:44:36| 人氣23| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

莫愁前路無知己,天下誰人不識君。

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2006年7月2日(千江有水千江月,萬里無雲萬里天)

過了一個與己無干的七.一……除了早上去了飲茶,整天都待在家裡。

七月二日,更是沒有離開家門,替mama做skincare……還有和堂細佬玩~~

我好像很光陰荒廢的=.=…………即使找不到summer job~我也該做一下義工~~

昨晚和brandy msn…才去了幾天,當然還未有習慣啦~~

我相信你很快便可以習慣新的生活嘛~~

但也別只顧敗家啊…………果真很令人擔心。

當然,我也會定接期濟你的~^^~

「我有一尊酒,欲以贈遠人。
 願子留斟酌,敘此平生親。」

今屆世界杯好出人意表law~~不過算la~一個月後我會唔記得曬ga la~

hehee~~今日有件好好笑ga事發生左……

就係大哥抱怨mama從前係佢每次拍拖都從中作梗,

而佢就話自己廿二歲仔都冇拖拍~~

mama咪問駛唔駛介紹d女仔俾佢……

大哥即刻講左句唔駛客氣~~

haha~個picture笑死我~~^^~

不過我想睇下如果大哥真係相體個picture會點law~~

台長: ELaiNe
人氣(23) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: 生活印記! |
此分類下一篇:IVAN放假~~
此分類上一篇:Brabdy好走……

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文