24h購物| | PChome| 登入
2006-06-30 22:40:48| 人氣43| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

Degree夢碎 / BOOK BODY CHECK

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2006年6月30日(六月息)

昨夜十時半進睡~~好久沒有早睡了~~

今早八時半睡來,收到考評局的SMS……

………………degree夢碎……

send了sms給ivan……

吃早餐時有點想哭,我還以為自己承受得起……

mama說:俾心機讀理個asso佢law~~

表姨說:下年再努力過law~~

大哥說:燒左張cert,當冇事發生過~~

男朋友都話當冇事發生……

laiman姐姐話可以繼續同男朋友一齊返學仲好……

個個都氹我……連mama都唔怪我……我覺得自己好冇用ar~~

我真係想讀degree~~雖然,即使讀到,我都只係會讀個唔知有咩出路ga中文……

算la~~我而家認清楚自己條路la~~唔會再覺得自己有第二條路行……可能咁樣對我黎講仲好……至少我更加清楚自己做緊咩,同應該做d咩……

人生,有太多不同的路供你選擇……

我自小走的這一條,亦是大部份人所行的一條。

這樣的一條路……無人可以保證一定好走、安全……但,它一定比較擠。

當我被人潮擠出流域以後,我深深明白……

湖泊早已沒有容納我的空間……

我決意朝大海進發。

今日出左佐敦,去左幫趁李家仁兒科醫生ga鄰居~~

約左7月10去法國醫院body check~~11日出院~~

我慣左夜訓ga ma……會唔會嘈住D病人gar?

會唔會悶死我gar?白色四面牆……我受唔住gar?

到時先算la~~

今日見到李家仁醫生~~佢個樣同係tv到見到一模一樣ga~

恭喜suki升grade~
恭喜毛毛中化ok~
男朋友~掛住你~

brandy~2 days

好久以前的畫作~~還沒有完成~沒心機去繼續~~
這是我房間的窗外風光一部分~~

台長: ELaiNe
人氣(43) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: ~日常畫作~ |
此分類上一篇:喘一口氣……

阿舉
別給自己太大壓力嘛~也不要不開心~
我會陪著你的~^^
2006-06-30 23:32:28
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文