24h購物| | PChome| 登入
2004-11-03 15:52:00| 人氣49| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

嘩! 原來我好耐沒有寫日記了

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

lee 段日子, 有好多野值得我記下來.

1) 中秋節:

中秋節當晚, 我們去了汀九橋下的麗都洲, 是我第三年去慶祝中秋的地方,玩得好高興, bb佢買了楊土燈籠比我, 仲有我說了好耐的金魚燈籠, 好開心.........除了有bb, 仲有我的金魚朋友, 今年亦是我興她第三年慶祝中秋, 希望日後她們二人都會伴著我 ^^........當晚仲有金魚爸爸, 禿英,uncle tim, 仲有一班crew仔........我們第二朝的凌晨才回家呀 :o

2)10月16-10月19日(菲律賓4天團)

好開心, 生日又可以出去反, 今次目的地, 菲律賓, 果到好熱,去到觀光多, shopping都ok, 買了不少手信,不過我又變了一隻窮光蛋.....貫了好多芒果乾啦,波羅乾,香蕉乾, 手飾,牛仔褲啦.......
10月16日當日是我人生中吃得最多蛋糕的一天, 吃了三次, 第一次是早餐,去到酒店又買了1/4個, 晚餐時旅行團又給我們4位女士一個蛋糕(我個團分別有4個人係lee4日生日), 當中仲有一位是跟我同月同日的 ^0^

3) corbie

我家中的第二隻貓,佢好乖,好得人喜心,我是10月22日接佢回來的,起初十分害怕他跟b仔夾不上,不過佢地用了一星期時間就適應了大家,實是可喜可賀 !! 希望佢地相處快樂 ^^...

corbie是一隻7歲的貓貓,我跟他是於網上結緣的, 他的主人由於要離開香港, 所以未能帶走corbie,年紀大的貓貓比較少人選擇收養, 所以我決定把他收養, 一來可能幫到佢, 二來b仔又可以有個伴,眼看他們出雙入對,我實在十分高興 :)

台長: 蛋蛋
人氣(49) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文