24h購物| | PChome| 登入
2003-08-23 06:34:19| 人氣26| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Last Day

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Today is the last day of Summer School . I hate last day , last day of primary school , last day of secondary and so on .. 真係好唔捨得 . 無憂無慮玩兩個week ,感覺好好.
我D大小姐性格又出現 , 我係度諗我同我班中國人同學一齊 點解一定要我講普通話就佢地, 唔可以佢地講英文or 講中文尼就我. 好唔公平, 大家都講英文唔係好D咩!??
大連人D語言實在接受唔到, 太大聲大兇喇, 我連聽都唔想聽 . 只好講聲sorry ~~ 同我講野 我覺得好似ma 我咁. 唉!!

anywany i have a great time during this two weeks , keep in touch everybody !!!

台長: 小玲
人氣(26) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文