24h購物| | PChome| 登入
2004-12-30 06:21:01| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

26/12

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

26/12
今日boxing day 呀..不過都要返工呢勁tired la
guess what 我lee 兩日冇返屋企呀…本來話左去老闆娘到sleep over….後尾去左cliff 到喎…cliff 一家大少..好cute la 真係,,,果然係好easy going..一D都唔care 我係度…佢太太..仔女甚至我老細佢老公都照鬧..哈哈勁cute actually 我對佢印象幾好架 夠真…
cliff 同所有hk 人一樣 一返到屋企就係上網 ..仲搞笑呀 佢D細路睇小宛子 平時好少笑既cliff 竟然會笑…奇蹟.
Christmas day although 好忙and 好tired but quite happy ar..Kevin 返工幫一日..我幫手睇上面做左成3 , 4 輪呀…then 到10 .30 到我地收晒檔打B 爐呀…actually I am not very interested in it…佢地set 左機唱k but 冇人唱…佢地話下年唔set …
最尾成12 點先走呀/..返到cliff 沖涼洗頭都成2 點先sleep …
第一日我訓唔到架…第二日就勁好訓lu

ok la 今個x mas 都算難忘既…

台長: 小玲
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文