24h購物| | PChome| 登入
2006-10-01 01:50:21| 人氣160| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

*一塌糊塗

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

<東京 紐約 每個地點 帶你去坐幸福的地下鐵
散步 逛街 找電影院 累了我就幫你提高跟鞋
塞車 停電 哪怕下雪 每天都要和你過情人節
星光 音樂 一杯熱咖啡
只想給你所有浪漫情節>

記得Beatrice曾經講過 “the power of language”,
之前都唔知道點解, 或者可以話我一直都未體驗到。
其實都幾諷刺? 因為我自己讀language, 但係竟然唔可以cream off 佢。
呢兩日我諗我終於感受到, 而且都幾深。
只不過係好短鮋diary entries, 卻帶來一陣又一陣鮋失落感。
我真係幾佩服寫鮋人, 我應該永遠都唔會寫得出咁賺人熱淚鮋文章。
就好似黃偉文同林夕咁,
我永遠都唔會理解點解佢哋可以寫出咁好鮋歌詞。

<讓我做你的男人 24個小時不睡覺
小心翼翼的保持這種熱情不退燒
不管世界多紛撓 我們倆緊緊的擁抱
隱隱約約我感覺有微笑
藏在你嘴角>

FYP終於落幕。
我唔會介定佢為成功, 不過亦未至於徹底失敗。
對於同學仔“為鰦批評而批評”有少少反感…
究竟上Senior seminar係為鰦乜??!
本週靜思…

<做你的男人 24個小時不睡覺
讓膽小的你在黑夜中 也會有個依靠
就算有一天愛會變少人會變老
就算沒告訴過你也知道
下輩子還要和你遇到>
有少許失落…
可能係因為嗰幾篇entries;
可能係因為 Final year project;
可能係因為我識唔到聶爺;
最有可能係… 我最近鮋生活, 有少少…

台長: Eddy

您可能對以下文章有興趣

人氣(160) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文